Låt oss bara säga hej

Åh det är verkligen så fint ute just nu! Igår hade vi nog första riktiga höstvädret då det regnade och blåste väldigt mycket medans idag var det väldigt fint på morgonen. 
Imorgon åker jag till Stockholm och jag står i valet och kvalet om jag ska ta med min systemkamera hmm. Det är kul att få fina bilder men den är så stor och så otymplig så vi får se hur jag gör med det. Jag har inte packat än så det kanske är bättre att jag börjar fundera på det.
 
Allmänt | |
#1 - - Frida:

Vilken fin bild :)

Svar: Tack så jättemycket 😊
Malin Lundgren

#2 - - Erika:

Vilken härlig bild :) Jag hade nog minsann tagit med kameran.

Svar: Tack så mycket! Åh vad bra att du sa så, tror att jag gör det!:)
Malin Lundgren

#3 - - Julia svensson:

Åh så fin bild!!

Svar: Åh tack så jättemycket!
Malin Lundgren

#4 - - Linnéa:

Brrr, det är sååå ruggigt väder ute. Grått & trist <3

Svar: Ja det är det verkligen!
Malin Lundgren

#5 - - Heléna:

Vilken härlig höstbild! Hoppas du har haft en fin dag och får en mysig helg! Kram <3

Svar: Åh tack så jättemycket! Tack igen och detsamma!
Malin Lundgren

#6 - - Flisan:

Härlig bild :D

Svar: Tack så jättemycket!
Malin Lundgren

#7 - - Julia:

Så himla fin bild!

Svar: Åh tack så jättemycket!
Malin Lundgren

#8 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vilken härlig bild!

Svar: Tack så jättemycket!
Malin Lundgren

#9 - - Bambi:

Härlig bild! Ser ut att vara mycket mer höst än vad det är här :O

Svar: Ja jag bor ju rätt så norrut så det blir snabbt höst här!
Malin Lundgren

#10 - - fiskmåsen:

ursäkta det är min bild?

Upp