sjuk

Hello!
Jag har gått och blivit med feber, osis för mig! Annars så var det ett tag sedan jag skrev något och det kan bero på att det var ganska mycket i skolan tills igår vilket är riktigt skönt att det är över. Dock jobbigt och vara sjuk när man börjar på nya moment i dom flesta kurserna. 
Sen sist så har jag hunnit färga mitt hår, klippt gardinlugg på Moa, ätit på stan 2 gånger, gått på bio, spelat innebandy och jobbat rätt så mycket. Idag fick jag mitt lönebesked för förra månaden vilket var ett roligt brev. På tal om jobb så ska jag egentligen jobba imorgon men det kan jag ju glömma :( 
Har även hunnit med att beställa typ 10 julklappar och sett mysteriet på greveholm, den äldre. Så jultaggen är på topp!
För framtiden som kommer att se fram emot så är det Silvana Imam, lite jobb, Sandviksgalan, min och Jespers 3års dag och julmidddag(inte julmat) med Coop så det blir ju trevligt! I år så kommer det vara 1advent på min och Jespers 3årsdag vilket är supermysigt!
Oklart inlägg men det blev en liten summering av vad som hänt och ska hända!
 
Allmänt | |
#1 - - Angelica:

Hoppas du får krya på dig snabbt, särskilt med så mycket kul framöver!

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag känner mig också eländig och ganska sjuk... Men jag försöker kämpa på. Jag försöker också få lite julkänsla, men det får vi se hur det blir... kanske till första advent :)

#3 - - Amanda Forsman:

Åh, köpa julklappar är så kul!

#4 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Krya på dig fina du, låter ändå som att du haft ett par härliga dagar! :)

#5 - - Sarah:

aaa det är det =)

Upp