Ska vi prata om måndagar

Hej hå!
Måndagar har aldrig varit en negativ dag för mig, visst det är tråkigt att helgen är över men det är ju inte måndags fel. Men NU har det börja innebära olycksdag för mig där ingenting funkar och allt går dålig, tråkigt alltså. Förra veckan glömde jag allt som man kan tänka sig behöva efter man har haft idrott direkt på morgon. Idag så började det med att jag låg lite för länge i sängen och klev upp 10min innan bussen skulle gå och redan där innebar dagen STRESS. Men det gick bra och jag fick med mig det jag kände att jag behövde. Vi hade idrott på morgonen och det stod utomhusaktivitet ta oömma kläder så jag tog inga speciella skor bara vanliga sneakers och det är något jag ångrar då vi var i skogen och mina skor är numera blåa i blåbär... Inte nog med det, jag klev dessutom i ett jordgetingbo och blev stungen 4 gånger, tjihoo. Så nu kliar det lite överallt menmen. Så från och med nu borde jag kanske stanna hemma varje måndag...
Fint var det iallafall idag!
 
Allmänt | |
#1 - - Angelica:

Åh vilken otur! Kanske bäst o strejka på måndagar för din del haha.. Hemma hos mig är måndagen favoritdagen då vi har babysim då.

Upp