vinterdagar

Hur härligt är inte vintern igentligen?! Jag vill verkligen ta mig och åka snowboard någon dag och se om jag fortfarande kan åka...har inte åkt på 2 år hehe. Jag fick en ny bräda i julklapp för 2-3 år sedan men jag hann bara åka på den en gång innan jag gjorde illa mig så det var ju lite typisk! 
Dethär inlägget är tidsinställt då mina tisdagar suger bajs... Åker till skolan 7.45 och kommer hem 21.00 typ.. Har skola och sen extramatte och sen åker jag direkt från skolan till hallen då vi har barngympa och en kvart efter den slutat har jag egen träning till halv nio och sen ska jag hem så kanske kvart i nio men det är så jobbigt, hinner aldrig andas på tisdagar känns det som.
Igår kväll så var jag på gymmet med mamma och moa och workade them muscles haha segt pass för mig men så är det ibland!
Kram på er!

Allmänt, Gymnastik | |
Upp