Jag har så mycket att berätta så mycket att ge

Hello!
Har en enrom längtan efter jul eller sommar. Vill vara ledig, jobba få pengar och befinna mig på ett varmt ställe för att sedan fara till alperna eller dylikt. Ibland önskar jag att jag var rik så jag kunde göra det nu haha menmen har man jobbat ihop sina egna pengar antar jag att man uppskattar det mer, kan jag ju hoppas iallafall!
Vi har höstlov nu och jag ville jobba litegrann så jag får ihop lite pengar men tog kanske lite väl långa pass. Idag jobbade jag 10-16 vilket var lagomt men imorgon börjar jag 8 på morgonen och slutar 22.15 på kvällen. Jobbigt men då känns det bra att vara ledig onsdag och torsdag för att sendan jobba 8-20 på fredag. Det blir mycket bra tror jag, då kan jag köpa mig lite av de saker som jag behöver!
Men eftersom jag saknar sommaren får ni några bilder därifrån, ni får ursäkta färgåtergivningen på bilderna.
 
Allmänt | |
Upp