darling you're with me forever and always

 
Godmorgon solstrålar! 
Ny vecka med nya tag, min känsla för veckan är positiv och det känns bra. Förra veckan var lite utav en stressvecka, med 2 prov, 2 jobbpass, Bruno opererades, han blev dålig igen så varit fram och tillbaka hos veterinären. Jag hoppas alltså att denna vecka ska vara mindre stressande. Den börjar iallafall med innebandy på idrotten, rolig sport men mindre rolig sport att köra på just idrotten. 
 
Jag brukar vara ganska seg på måndagar vilket brukar resultera i en väldigt lång powernap efter skolan, vilket det säkert kommer bli idag ockås! Jag har planerat för en powernap sen hoppas jag på att jag orkar fara och träna lite, jag har verkligen tappat rutinerna och jag vill verkligen få tillbaka dom!
Allmänt | |
#1 - - Sarah:

fin spegal

#2 - - sarah :

fina bilder

Upp