Nämen som det kan bli

Jag hade en ganska skön torsdag, jag hade träningslära på morgonen och vi håller på med träningsprogram så vi tränade bara sedan hade jag kemi i 20min innan jag skulle göra invaliditetstest. Testet var ju inget test utan jag fick berätta allting som jag har problem med i vardagen som jag inte brukar ha problem med ex) Gå i trapp- måste gå på tå på höger fot, har haft svårt att övningsköra eftersom när jag är så stel så har jag inte kunnat lyfta foten så högt så jag når gasen utan måste lyfta hela benet då osv. Sedan kände han på foten och frågade vars jag hade ont osv, han tyckte att det var konstigt och att det var något som inte stämde så han frågade om jag ville göra en magnetrötgen och det ville vi såklart, dom hade tid direkt och det var inget som var planerat men vi kände skönt att få det gjort och så snabbt så jag gick över till iksu också gjorde vi magnetrötgen som tog lite mer än en timme och sen hade jag fysik i 70min så gick jag hem. En skön och snabb dag!
 
Jag skulle få svar på mr på en vecka plus minus 2 dagar och förstå mig rätt när jag säger att jag hoppas att dom ser något! Jag gjorde en skiktrötgen för ca ett halvår sedan för att se om jag hade en benbit i leden - det hade jag inte så jag hoppas att dom ser något nu. Ja fett surt om dom ser något och det tar mer än 1 år med rehab osv MEN hellre det än att jag ska leva såhär resten av mitt liv. Nu har jag haft problem i mer än 2 år och hellre att jag har problem i ett år till än att ha ont hela mitt liv det är väl självklart?!?!?! Så jag väntar spänt på ett samtal nu!
 
Ha det bäst mina vänner, sov gott!
Känner verkligen en HatKärlek till denna fot
Att vara skadad | |
Upp