Hur kan du säga saker, hur kan du ligga vaken om nätterna

 LOVLOVLOV
Ja lov igen och skönt att vi hade en extra fredag på det också! Har fått sommarjobb så jag är superglad, att slippa stressa och oroa mig över det. Dethär med påsk har som bara glidit ut ur våran familj, när vi var små satsade vi ordentligt typ som inför jul.. men det gör mig inget att vi inte riktigt firar det längre. Vi har fortfarande påskmat och påskägg osv och det räcker, det är mysigt nog!
 
Vet inte när ni läser dethär eller när jag postar det men lördag (igår) så var jag med mamma på hennes jobb för att lära mig kassa (konsum) det gick bra, lite stressigt ibland med det var inte mycket folk så det gick bra så nu idag söndag ska jag med henne igen. Hoppas det kommer flyta på bra, resten av dagen har jag inga planer förrutom att träna. Skönt med lov iallafall!
 
 
Allmänt | |
Upp