En sämre onsdag

Hejhej!
Idag har det verkligen varit en otursdag! Det brukar ju vara måndagar men idag var det en onsdag. Det började med att Bruno smet när jag släppte ut honom just innan jag skulle börja packa innan jag skulle gå till bussen. Så jag var tvungen att springa och söka honom, hittade han inte och missade bussen så jag fick ringa hem pappa och då hjälp att leta men vi hittade han inte och min lektion skulle börja snart så pappa var snäll att skjutsa in mig. När vi sitter i bilen så ser jag på facebook att det är någon som har hittat honom och tagit in honom♥ Så pappa for och hämtade honom. Sen kom jag på att jag glömt både jacka och vanliga skor utan har mina tofflor, det har inte varit varmt idag. Sen så blev jag sur för persinnerna på skolan är automatiska men åker inte ner när dom behövs så vi fick solen i ansiktet hela tiden, sen fick vi en assvår uppgift på geografin då vi ska kartlägga hur vi skule dragit norrbotniabanan. När det sedan är dags för att åka hem så får jag vänta ute ett tag utan jacka men bussen är ändå i tid så det var ju skönt, väl på bussen så lämnar den aldrig hållplatsen och vi blir stående i 10min, nästa buss hinner komma så vi tänker att det kanske går snabbare att ta den så vi byter buss, när vi är påväg att fara med den så går busschauffören ut och pratar med andra bussen som också tog extra tid. Men dagen blev bättre när jag kom till barngympan med våra fatistiska gymnaster, åh dom är små änglar♥
Nu ska jag försöka ta en tidig kväll, kramkram!
 
Allmänt | |
Upp