Köpa nya tights

Jag behöver verkligen köpa nya tränignstight!! Mina tights har alltid en tendens att gå sönder och nu letar jag för fullt! Vill inte köpa ett par för dyra och de får inte vara genomskinliga helst! De enda tights jag hittar och vill ha är färgglada men just nu söker jag efter ett par svarta vanliga.
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - annelie:

coola tights

Svar: Ja eller hur!
Malin Lundgren

#2 - - Linnea:

Tack :p

Älskar dom blommiga tightsen högst upp <3

Svar: Ja åh dom är verkligen så fina!
Malin Lundgren

#3 - - Heléna:

Jättesnygga tights :D Det verkar vara svårt att få tag i svarta tights då alla verkar efterfråga färgglada och mönstrade. Jag köpte mina svarta på Stadium Outlet, men det var ett tag sedan och de är inte helt svarta utan har en diskret orangefärgad rand på sidan av benen. Hoppas du hittar ett par svarta :D Kram <3

Svar: Ja det är verkligen svårt att hitta bara vanliga svarta men jag ska kolla in stadium! Tack så mycket kram <3
Malin Lundgren

#4 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Jag har motsatt problem, äger av någon anledning bara svarta? Haha ;) Älskar mina svarta tights från 2XU, men tyvärr kostar ju de en del också :(

Svar: Åh haha vi kanske borde byta lite! ;) Ja dom är så sjukt fina men det är sant priset svider lite!
Malin Lundgren

Upp