Ut i skogen

Idag hade jag bara en lektion och slutade 11.10 efter det så kom mamma och hämtade mig och Vilma så fick jag övningsköra så mötte vi pappa på biltema och sedan begav vi oss ut i skogen någonstans och plockade lite trattkantareller. Den enda som hittade mycket var pappa vilket inte förvånar mig alls, jag Vilma och mamma fick inte ihop lika mycket men det gör inget för det var väldigt trevligt ändå! Vi hade med oss fika och lunch. Mycket trevligt!
 
Allmänt | |
#1 - - ExklusivaMoi:

Att få gå ut i skogen/naturen är såååååå fantastiskt härligt =D... åååh älskade natur, sååå underbart!! Hos oss är det inte vi människorna som hittar en massa kantareller utan familjens hund, jag lärde morsan hur man tränar upp hunden med att söka upp olika svampar... det har ju hon och farsan haft stor nytta *S*

Svar: Ja det är verkligen så skönt! Åh gud så smart, vi har också en hund så det kanske man borde göra! Slippa leta lite själv!
Malin Lundgren

Upp