Smoothie

Jag fyllde 18 år för ett tag sedan och fick världensbästa present, nämligen denna mixer. Jag fick den av mamma och pappa och jag kunde inte varit mer nöjd och tacksam! Perfekt verkligen. Vi har haft en mix&go ganska länge nu och ni som har en sådan vet säkert att den inte är speciellt stark och börjar lukta bränt efter ett tag och ja inte så himla jättebra egentligen. Men denna är hur himla bra som helst och det finns olika inställningar så fixar den allt själv! Så himlhimla bra. Igår gjorde jag en smoothie till fika och i den hade jag:
1kiwi
2 bananer
2 nävar spenat
1dl havremjölk
3dl blåbär.
Mycket mycket gott!
 
 
Mat & Recept | |
#1 - - Emilie Levinsson:

Åh sån vill jag också ha!:D

Svar: Ja supergod! :D
Malin Lundgren

#2 - - Isabell:

Mums, detta måste jag prova! :)

Svar: Ja det tycker jag!!:)
Malin Lundgren

#3 - - Felicia:

så gott med smoothie :)

Svar: Ja men verkligen!!:)
Malin Lundgren

#4 - - JUNITJEJ:

Det är verkligen gott med smoothies!

Svar: Ja verkligen och det är så enkelt att göra också!
Malin Lundgren

Upp