Torsdag och snart helg

wioo det är redan torsdag.
Veckorna går lite för snabbt för att jag ska hinna med! I måndags hade jag somsagt en sämre dag men den blev lite bättre då vi har friståendeträning med våra gympabarn, tisdagen var dock inte lika njutningfull då den är extremt lång för mig varannan vecka då jag börjar 8.30 sen när jag slutat så går jag direkt och jobbar till 22.15. Men jag ska inte klaga det är faktiskt najs att få jobba. Igår så hade jag en kort dag och försökte skynda mig hem efter skolan för att gympaträning med våra andra gympabarn men det ville inte bussen då den var en kvart sen. Men så är det ibland, vi tränade iallafall handvolter hela träningen. 
Idag har jag bara haft en lektion vilket känns onödigt men det är samhällskunskap 2 som jag tycker är en väldigt interessant kurs och gärna inte missar då vår lärare är otrologt bra. När jag kom hem från skolan så åkte jag till Jesper och här har jag sovit ett tag och känner mig utvilad, perfekt!
 
Allmänt | |
#1 - - Angelica:

Så orättvist att träden hos dig redan blivit röda.. här är de fortf. gröna och tråkiga..

Svar: Ja men nu har alla nästan börja falla:( passa på att njut när dom ändrar färg då!:)
Malin Lundgren

Upp